×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

استفاده کننده باید
  • به دلیل نقش اطلاعات در سلامتی و کاهش خطاها ، علوم روزآمد در خدمات کتابداری و رفتاراطلاع رسانی را در چارچوب اخلاق حرفه ای دریافت نماید.

  • برای استفاده مطلوب از کتابخانه از کتابدار راهنمایی بخواهد و در مقابل پرسش هایش ناآگاه تلقی نشود.

  • از شرایط فیزیکی استاندارد و دارای ارگونومی برای مطالعه بهره مند شود. مانند: اکوستیک ، نور ،رطوبت ، دما ، تهویه ، میز ، صندلی و سایر تجهیزات و امکانات

  • در کنار میزهای مطالعه منابع الکترونیکی ، وب سایت آن سازمان ، خبرنامه ، تازه های کتابخانه وهمچنین برنامه زمان بندی آموزش استفاده کنندگان را مشاهده نماید.

  • به مجموعه کتابخانه در چارچوب سیاست مجموعه سازی )چاپی و الکترونیکی( بجز موارد استثنایی دسترسی داشته باشد.

  • هر مراجعه کننده ای حق دارد نظر خود را در زمینه انتخاب ، خرید ، سفارش و سایر فرایندهای کتابخانه در طول سال ابراز نماید.

  • بخشی از منابع کتابخانه های مراکز درمانی ، به آموزش بیماری ها با جامعیت و روزآمد اختصاص یابد وفهرست های آن به بخش های بالینی مرتبط ، با هماهنگی مدیر واحد بالینی جهت اطلاع رسانی، ارسال شود.

  • در کتابخانه های مراکز تحقیقاتی و آموزشی ، اطلاعات مربوط به کتابخانه های مراکز همتای داخلی و خارجی در تابلوی اعلانات کتابخانه درج شود.

  • خدمات مشاوره اطلاعاتی در پژوهش هایی که محقق نیاز دارد ، ارائه شود.

  • به باورهای فرهنگی مراجعه کنندگان مختلف احترام گذاشته شود و همچنین زمینه تبلیغ خارج از اهداف سازمان قرار نگیرد.

  • هنگام ورود به کتابخانه : ساعات کار کتابخانه ، شرایط استفاده از انواع منابع و امکانات ، اخبار ،اطلاعیه ها و پلان قسمت های مختلف کتابخانه به وضوح مشاهده نماید .

 

دانلود فایل : منشور حقوق استفاده کنندگان کتابخانه های علوم پزشکی

  • لطفا در تنظیمات صفحه گروه های خبری را جهت نمایش انتخاب نمایید.
تنظیمات قالب